Lakepine

تولید پنلهای پلی گلاس و نصب و راه اندازی کلیه خط های ام دی اف پلی گلاس در سراسر ایران

Lakepine

تولید پنلهای پلی گلاس و نصب و راه اندازی کلیه خط های ام دی اف پلی گلاس در سراسر ایران

Lakepine

تولید کننده انواع ورق های پلی گلاس و نصب و راه اندازی خط تولید ام دی اف پلی گلاس در سراسر ایران

نویسندگان


 

شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های پلی گلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف و تقاضای روزافزون بازار داخلی، با داشتن کادر فنی و مهندسین مجرب و بکارگیری ماشین آلات اروپایی موفق به کسب استانداردهای روز دنیا شد و محصولی با کیفیت عالی را برای اولین باردرایران تولید و به بازار عرضه نمود. تاکنون تولید این محصول 100% در انحصار کشورهای اروپایی و ترکیه قرار داشت اما اکنون این شرکت سهم عظیمی ازاین بازار مصرف ایران را در اختیار دارد و با پیشرفت روزافزون و ارائه کالای با کیفیت مرغوب و قیمت مطلوب، توجه فروشندگان وعاملان فروش صنایع چوب را به خود جلب کرده است.
این شرکت با هدف تامین سهم عمده ای از نیازها و تقاضای بازار، در جهت احقاق اهداف خود که همانا تولید ملی می باشد با تزریق محصول جدید به بازار مصرف، بخش وسیعی از زنجیره مورد نیاز صنعت چوب را به خود اختصاص داده است. با اعتقاد به مدیریت نوین و ارائه خدمات پیشرفته در کنار بهترین مشاوره های صنعتی مفتخریم که با قدرت هرچه بیشتر در راه توسعه صنعت چوب گام های موثری برداشته ایم. این شرکت محصولات خود را با برند لیکپاین ارائه می دهد.

فرآیند تولید محصولات لیکپاین با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی پلی گلاس در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای پلی گلاس مورد استفاده ام دی اف های فوق براق پلی گلاس نشده به همین دلیل لیکپاین همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . لیکپاین تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد پلی گلاس در جهان کار کرده و لاکهای پلی گلاس متنوعی را مورد آزمون قرار داده این امر باعث شده تا فرایند تولید به مرور زمان در بهبود کیفیت،استحکام و زیبایی دستاوردهای باارزشی را بدست آورد. مغزی ام دی اف های مورد استفاده محصولات لیکپاین از کشور تایلند و عمداتا از برندهای واناچای و ادونس تامین میشود .

برای تماشای لینک ویدیوی زیر نیاز به فیلتر شکن دارید

https://youtu.be/znfgmb4VzGw

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی